11 nov. Vliegen! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Judith Marjen - WaarBenJij.nu 11 nov. Vliegen! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Judith Marjen - WaarBenJij.nu

11 nov. Vliegen!

Door: Judith & Marjen

Blijf op de hoogte en volg Judith

13 November 2017 | Turkije, Istanbul

Vroeg op,deze zaterdagmorgen. Vandaag gaan we vliegen! Om kwart voor 8 werd Marjen opgehaald. Bepakt en bezakt kwam ze de trappen afzetten. We hebben er zin aan. We gaan met de auto zodat het gezin Ossendorp ons uit kan zwaaien bij het passeren van de douane! Judith heeft wel twee oxazepammetjes thuis moeten laten want Marjen had geen zin in gedoe met de douane en deze pillen vallen onder de opiumwet! Toch heeft ze er 1 meegesmokkeld. De drugshond die bij de boardinggate stond had hem niet geroken dus we konden zorgeloos het vliegtuig in stappen. We vliegen met Turkish airlynes. Een prima luchtvaartmaatschappij. Heerlijk gegeten en verwend met sokken, sloffen, oordopjes enz. De reis verliep,verder voorspoedig. We wisten al vrij snel wie in onze groep zaten alleen wisten zij nog niet dat wij bij hun in de groep zaten. Na drie uur vliegen kwamen we aan in Istanbul. Eerst een peuk gerookt in het rookhok. De laatste!!!!!. In Delhi schijnt heel veel smog te zijn, vergelijkbaar met het roken van 44 sigaretten. Dus ja waar doen we het eigenlijk voor. Tijd voor een biertje en wit wijntje, helaas voor Judith rode wijn hadden ze niet.........We ontmoetten daar ook Carla een mede reisgenoot. Gezellig met haar gekletst en de tijd ging ook sneller dan we dachten. Op naar de gate en weer boarden zodat we naar Delhi gaan. Een reis van ruim vijf uur, valt dus mee. Zonder gedoe kwamen we ook daar door de douane, visa en alles was geregeld! Carla echter niet zij had het aanvraagformulier van de visa uitgeprint en niet de visa zelf......
Ze mocht dan ook niet mee en wij hebben haar daar achtergelaten, heel sneu! In het vliegtuig zaten we niet naast elkaar. We zaten tussen de andere groepsgenoten. Ze vertelden ons dat ze ons al mistten en Carla.........
Morgen vertellen we verder!

Liefs Judith en Marjen.

• 13 November 2017 - 17:52

Dochter 1:

Gijn dat het allemaal spoedig verliep. En erg sneu voor Carla ;(

• 13 November 2017 - 19:30

Alide:

Leuk om mee te lezen. Fijne vakantie.
    Johan wil ook graag meelezen:lokken1@icloud.com

• 13 November 2017 - 20:56

Peter Kuiper:

Erg sneu voor die vrouw!!! Kon at niet alsnog geregeld wordem?
    Laat de de laatste de laatste zijn, ondanks de smog. Nog mondkapjes meegenomen?